آشنایی-با-الگوریتم-فلوریدا-2

آشنایی با الگوریتم فلوریدا 2

گوگل روزانه در حال تغییرات الگوریتمی خودش است که گاهی این تغییرات به صورت پایه ای و کلی هستند و باعث تغییرات چشم گیری در انواع وب سایت ها میشود.

که به طورکلی معمولا این تغییرات الگوریتمی پایه ای در هسته گوگل (Broad core algorithm update) به صورت سالانه و چندین بار در سال انجام میشود. گوگل در تاریخ 12 march 2019 در قالب یک توییت به طور رسمی تغییر الگوریتمی پایه ای را تایید کرد.

متن توییت به صورت زیر میباشد :

“ Each day, Google usually releases one or more changes designed to improve our results. Some are focused around specific improvements. Some are broad changes. Lest week, we released a board core algorithm update. We do these routinely several times per year… “

" هر روز، گوگل به طور معمول یک یا چند تغییر برای بهبود نتایج طراحی میکند. بعضی از تغییرات حول یک سری بهبود ها در حوزه های خاص اجرا میشود. بعضی از تغییرات، تغییرات پایه ای هستند. هفته گذشته ، ما یک تغییر الگوریتمی پایه ای انجام دادیم. ما این سبک تغییرات را به طور معمول چند بار در سال انجام میدهیم..."


در صورت علاقه به بحث الگوریتم های گوگل، پیشنهاد میشود از طریق این لینک مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید.


الگوریتم فلوریدا 2 چقدر بزرگ است؟

الگوریتم جدید گوگل که فلوریدا نام دارد، یک الگوریتم پایه و پر اهمیت است.

ما با توجه به تجربه ای که در پروژه های متعدد داشتیم با رشد جایگاه در عبارت های کلیدی مختلف مواجه شدیم. که البته الزاما نباید با رشد مواجه میشد و گاها به طور موقت یا طولانی مدت ، سایت ها با کاهش رتبه مواجه میشوند. چرا که این تغییرات گاها نهایی نشده و هنوز امکان تغییر رتبه زیاد میباشد.

در توییت بعدی که به شرح زیر میباشد :

“ There’s no “fix” for pages that may perform less well other than to remain focused on building great content. Over time, it may be that your content may rise relative to other pages. “

در این توییت در خواست شده تا به دنبال "درست کردن" چیز خاصی نباشید و صرفا به تولید محتوای حرفه ای و کاربردی بپردازید.

و چند روز بعد این توییت منتظر شد :

“ As with update, some sites may note drops or gains. There’s nothing wrong with pages that may now perform less well. Instead, it’s that changes to our systems are benefiting pages that were previously under-rewarded… “

" با هر آپدیت، تعداد از سایت ها دچار افزایش یا کاهش رتبه میشوند. این تغییر جایگاه ارتباطی با صحات شما ندارد. در عوض این اتفاق به تغییرات سیسیتم ما بر میگردد تا صفحات سودمندتر رتبه های بهتری بگیرند... "

آیا فلوریدای 1 هم وجود داشته است؟

به گفته سایت searchenginejournal الگوریتم فلوریدا در سال 2003 و در کنفرانس سئو در فلوریدا معرفی شد و به همین دلیل نام این الگوریتم فلوریدا نام گرفت. این الگوریتم برای مقابله با سایت های spam ئ با تکنیک های کلاه سیاه مثل keyword stuffing مقابله میکرد.


برچسب ها :


اشتراک گذاری :