5-نکته-برای-ایجاد-بهترین-محتوای-سئو-در-سال-۲۰۱۹

5 نکته برای ایجاد بهترین محتوای سئو در سال ۲۰۱۹

در سال 2019 باید بیشترین تمرکز وب سایت ها در تولید محتوا برای مخاطبین باشد. ما قصد داریم در این مقاله در مورد 5 نکته برای تولید بهترین محتوا برای سئو صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

در سال 2019 بیشتر محتوا سئو راجب کاربران خواهد بود. در صورتی که میخواهید روی بازاریابی محتوای خود سرمایه گذاری کنید و میخواهید که سرمایه گذاری شما اثر بخش باشد، باید از روش های کارآمد استفاده کنید.

محتوا هایی که بالاترین رنک را دریافت کرده اند. همیشه بیشترین ترافیک را میتوانند به سوی قسمت های مختلف سایت هدایت کنند، به این دلیل همیشه این نوع محتوا ها بیشترین و بالاترین توجه را به سوی خود جلب میکنند.

به این دلیل نکات امروز سئو همگی مربوط به کاربران سایت شما است، که مهمترین و با اهمیت ترین نقش را در سایت شما بازی میکنند و باید این موضوع را درک کنید تا بتوانید کار درست انجام دهید.

به همین دلیل که، زمانی مع برای افراد درست، محتوای درست مینویسید، مطمئنا محتوای شما رنک به نسبت بالاتری دریافت خواهد کرد.

حال ما در اینجا 5 نکته برای شما آماده کرده ایم که به شما کمک کند بتوانید محتوای با ارزشی ایجاد کنید که بیشترین بازدید و به اشتراک گذاری را در سایت خود ببینید.

از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید

اگر شما نتوانید کلمات کلیدی مورد نظر کاربر را برای محتوای سئو خود پیدا کنید، محتوای شما به دست کاربران نخواهد رسید.

keywords

برای پیدا کردن این کلمات، شما باید ابتدا این موارد را درک کنید :

  • چه کسانی قرار است مخاطب یا کاربر سایت شما باشد.
  • چه نوع اطلاعات و مقالاتی نیاز دارند.
  • چرا کاربران سایت من به این اطلاعات نیاز دارد.
  • آنها از چه کلمات کلیدی برای پیدا کردن این مقاله استفاده میکنند.

ممکن است زیاد بنظر برسد اما در صورتی آنها را به فعالیت کوچک تری تقسیم کنید این گونه نخواهد بود:

  • مخاطب شناسی : نوع مخاطب یا کاربران خود را تشخیص دهید و فکر کنید که آنها به چه چیزی احتیاج دارند و از شما چه چیزی میخواهند.
  • تحقیق کلمه کلیدی : کلمات کلیدی مرتبط و با ارزشی که به تخصص، محصولات یا خدمات شما ربط دارند را پیدا کنید، همچنین قصد سرچ کاربران خود را بشناسید.
  • تحقیق موضوع : عناوین محتوای خود را براساس کلمات کلیدی ایجاد کنید که قبلا آن ها را پیدا کرده اید، محتوایی که کاربران شما میخواهند راجب آن بدانند.

در محتوا های خود از اطلاعات عمیق و جامع استفاده کنید

یکی از ترند های سئو در سال 2019 ایجاد محتوا هایی است که اطلاعات عمیق تر وجامع تری را برای یک عنوان فراهم میکند. دلیل اینکه با این محتوا میتوانید رنک بالاتری کسب کنید این است که گوگل تمرکز شدیدتری بروی کیفیت محتواها دارد.

blog

با توجه به مشاهده ها به نظر میرسد این روند همچنان ادامه دارد.

پس حالا ما چطور میتوانیم محتوای عمیق و جامع تری را ایجاد کینم؟

  • پست های وبلاگی خود را بیش از 2000 یا بیشتر کاراکتر بنویسیم.
  • در انتهای هر پست سعی کنیم تا مطالب را جمع آوری کنیم.
  • سعی کنیم تا عنواینی که جنبه های مختلف و زوایای زیادی دارند را پیدا کنیم.
  • مقالات خود را فراتر از موضوعات سطحی و سطح پایین ببرید. سعی کنید مقاله های علمی و آموزشی در سایت خود قرار دهید تا سایت های دیگر بتوانند به عنوان یک منبع علمی آموزشی از سایت شما استفاده کنند.

سرعت صفحات هات خود را بالا ببرید

یک راه ساده برای بهبود سئو در سال 2019 بهبود و بالا بردن سرعت صفحه میباشد.

speed

کمک کنید تا  صفحات شما سریعتر و به صورت کامل بارگذاری شوند. هرچه دیرتر صفحه ای بارگذاری شود، کاربران شما از خواند محتوای شما ناامید میشوند.

براساس تحقیقات BBC، اکثر خریدار ها بیشتر از 3 ثانیه برای بارگذاری یک صفحه منتظر نمی مانند، و تحقیقی از گروه Nielsen Norman نشان داد که بیشتر کاربران صفحات را در عرض 10 الی 20 ثانیه ترک خواهند کرد.

متخصص کار خود باشید

این روز ها گوگل بیشتر از گذشته در حال ارزش گذاری اعتبار و تخصص به نویسنده ها است. پس متوجه شدیم که شهرت در جستجو ها نیز اهمیت دارد.

tecknesion seo

براساس راهنمای ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل که به تازگی به روز شده است، خالث محتوا و تاریخچه آن شخص، هردو به بالا بردن کیفیت صفحه کمک میکند.

گواهی اعتبار میتواند موارد زیر باشد :

  • تجربه اول شخص
  • دیگر وب سایت های چه چیزی راجب شما میگویند (به عناوینی مانند بحث های انجمن، بیوگرافی نویسنده، اخبار و....)

برای آخرین نکته، بریا سایت خود صفحه ی "درباره ما" ایجاد کنید، همچنین برای نویسنده های وبلاگ خود یگ صفحه ی بیوگرافی در نظر بگیرید. این ها جزو موارد ضروری برای ساخت شهرت میباشد.

قالب محتوا برای ویژگی Snippet

در سال های اخیر ویژگی های Snippet توجه زیادی به خود جلب کرده اند، و این توجه در سال 2019 نیز بیشتر از قبل شده است.

template blog

با توجه به گفته ی گوگل، این بلوک های کوچک اطلاعات، ممکن است زمانی که کاربران سوالی را میپرسند در صفحه نتایج به نمایش دربیاید. همانگونه که میبینید، ویژگی Snippet در بالاترین قسمت از نتایج ظاهر میشود، جایی ک همه ی ما دوست داریم محتوا خود را آنجا ببینیم.

نکته جالب این است که این نتیجه به عنوان محتوای با رنک اول محسوب نمیشود، بلکه محتوا های دارای رنک بعد از آن شروع میشوند، پس جای خوبی برای دزدیدن ترافیک از رنک اول میباشد.

محتواهایی که در ویژگی Snippet نمایش داده میشوند، لزوما رنک اول را ندارند بلکه جایگاه آنها از رنک یک تا پنج یا شش متغیر است.

snippets

همانگونه که مشاهده میکنید براساس تحقیقات aherfs ویژگی های Snippet، میتواند به صورت میانگین 8.6 درصد از میانگین کلیک های رنک اول را ازان خود کنند.

برای افزایش شانس خود برای کسب جایگاه ویژگی Snippet میتوانید تاکتیک های زیر را امتحان کنید :

  • به سوال های قطعی در محتوای خود پاسخ دهید.
  • محتوای خود را تا جایی که امکان دارد با کیفیت ایجاد کنید.
  • محتوا شامل داده ها و آمار نیز باشد.
  • ساختار محتوای حود را بر منطق بنا کنید.

جمع بندی :

تمرکز بر کاربران و محتواهای سئو شده میتواند موضوع جذابی در سال 2019 باشد.

حال شما میتوانید با در نظر گرفتن موارد بالا باعث شوید تا سایت شما نیز بتواند در جستجو های گوگل رتبه بالا کسب کند تا شاهد وجود کاربران بیشتر در سایت خود باشید.


برچسب ها :


اشتراک گذاری :